2014. május 25., vasárnap

Paypal és ebay


Elérkezett az idő hogy megtegyem amit már régen halogatok. Ez pedig nem más mint az ebay és a paypal regisztráció. Egyre többen vásárolnak az ebay-ről és biztosan megvan az oka. Én is szeretek bogarászni az ebay-en és tényleg szuper dolgokra lehet ráakadni, és ami érdekes számomra hogy akár még kínából is van ingyen kiszállítás. Bankkártyám nincs (nem nevet), de feltöltöttem a paypal egyenlegemet és indulhat is a mandula.
ITT nagyon részletes leírást találtam képekkel illusztrálva, a paypal és az ebay regisztrációjához. Tényleg egyszerű. 




És mit vásároltam első körben? Nos, ezeket...remélem meg is fognak érkezni. :)

Az első egy névjegykártya tartó, amire azért van szükségem, mert a pénztárcámat már nem tudom becsukni a különböző kártyák miatt. Úgyhogy ez hasznos lesz nekem. 



A nagylányomnak rendeltem ezt a karkötőt. Remélem fog neki tetszeni. Olyan szép nyárias a színe, meg mostanában a baglyok is elég trendiek. 


Imádok mindent amire lehet írni. Mondhatni grafomán vagyok. Szerintem noteszt, matricát, füzetet, határidőnaplót és társait fogok  a legtöbbet rendelni az ebay-ről. Már szétnéztem ez ügyben és szinte mindet szeretném :D 



A paypal ezért a három tételért, összesen 1333 Ft-ot vont le a számlámról! Elég hihetetlen ez az olcsóság.



2 megjegyzés:

  1. Érdekes és hasznos bejegyzés, letisztult blog. Tetszik :)
    Esetleg nézz be te is hozzám, ha úgy tartja kedved, itt megtalálsz: http://szepsegpotty.blogspot.sk/
    További eredményes blogolást és szép napot :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen. :) Már bekukkantottam hozzád, tetszik nekem is a te blogod. Biztos visszatérő olvasód leszek.

    VálaszTörlés